søndag 18. august 2013

Rosa bleiekake og babyshower bilder

En av mine beste venninner har en liten jentebaby i magen.
Og for en liten stund siden ble det arrangert babyshower til henne! :) 


I den anledning laget jeg en 3 etg bleiekake.
Med masse rosa på :)
Har brukt 3 stk store kluter, 8 små kluter, 3 par sokker, 
en stor kosebamse med en smokk rundt halsen, og en liten rangle .


Det rosa i mellom lagene er rosa silkepapir som er klippet i tynne remser, så knøvlet sammen for og få litt annen tekstur og fylde på papiret.


Klutene, sokkene og ranglen er satt fast med nåler og sikkerhetsnåler.



Foran pyntet jeg med en liten vimpel. 
Har også et bånd med sløyfe på hver etg.

Mottakeren ble veldig fornøyd! :)



Gavebordet



Masse godt på bordet som pavlova kake, brownies, grønnsaker, dipp, godteri og popcorn.


Den vordende mamma ble veldig glad for at vi stormet huset disket opp og overasket henne stort med babyshower. :)
Nå gjenstår det bare og se om babyen bestemmer seg for og komme til termindato eller noen av datoene vi gjettet på i lekene vi hadde.


1 kommentar:

  1. Nydelig bleiekake! Håper dere fikk mailen med adressen min etter jeg vant 2 premie i giveawayen deres. Premien er ikke kommet enda :)

    Ha en super uke!

    Klem

    SvarSlett